Pages

Subscribe:

Sunday 18 December 2011

Tentang perasaan aku...


Hello and assalamualaikum to all my readers!! (*tu pon klau ade laa..) hahah.. ok2.. fuhh,, dh lame gak aku x update blog niihh... hahah,, xde mood nk update .. nie pon sbab terdetik aku nk tulis bab yg dh lame terpendam dalam hati & otak aku.. mcm yg tertulis kat title tuh.. "tentang perasaan aku".. ok, mood aku waktu ni tgh jiwang.. (*jiwang la sgt~~).. hahah.. ok.. aku nk berkongsi pasal perasaan aku kat sorang budak perempuan yg aku minat kat dye sejak aku darjah 3 lgi.. aku x tau camne aku leh tetibe minat kat dye.. tpi aku maseh ingt lgi kat klass dlu ,ad sorang budak (laki) ckap kat aku, ad budak pompan suke ak..

mule2 aku x percye n aku sambong maen kejar2
(budk2.. biase rr).. tpi lpas tu budak tu ckap  "klau x caye, tnye *******".. pastu aku terus pandang budak pompan tu.. n dye teros mengangguk.. (*maknenye dye suke kat aku la)hahah.. aku x tau knape tetibe aku suke kat dye jugak tyme tu jugak!! dan, sampai skrng nie ( *umo 16. 2011) aku still suke kat dak pompan tu..

tpi satu jekk masalah.. aku x tau dak pompan tu still suke aku lgi ke tidak!! n klau aku nk berterus terang .. pompan tu da tau da aku suke dye tpi tu dlu rr .. mse skola rendh..  and ade lgi satu masalah.. aku nie sorng budak yg pemalu thap gaban! tu yg nk bgi tu dye mse dh bsar nie agk malu skit.. nk msj pon malu .. ap lgi nk bgi tau perasaan aku nie kat dye.. klau nk  msej ngan dye pon kne ad bende yg penting nk diberitau.. cam result pmr brape, ad kwn meniggal, result pmr brape n laen2 yg penting..

aku cam nk lupekan dye sbab dalam hati aku mungkin ni cinte monyet... tpi mmg x bolehh!!  aku nk try suke kat budak pompan laen tpi mmg x same dgn aku suke kat budk pompan tuh.. aku buadd fesbukk pon sbab nk cri budak pompan tu, sbab dh lame kitorng x jumpe.. lpas skola rendah tamat je.. aku teros x pnah nmpak muke dak pompan tu.. form 2 je aku pindh dri tempat aku dlu and dye pon pindah gak.. same negeri tpi laen area.. aku tkot kalau dye dah ad berpunye je,,
klau aku dpt tau,, mmg aku frust giler rr.. sbab da 5 taon aku tunggu dye.. aduhh..

aduhh.. susah rr camni... ok lh!! tu jekk yg aku nk kongsikn.. sebnarnye bnyk lgi tpi sbab aku dah rase mlas nk menaip.. so thats it!!
klau budak pompan tu terbace ap yg aku tulis ni pon lgi bgos..
klau ad kwn2 aku yg knal budak pompan yg aku maksod kn nii,,, diam2 sudh laa..
klau ad sesape yg x suke ap yg aku tulis ni .. lntk korng rr.. aku just nk share ap yg aku rase jekk.. and buad bdk pompan tu.. aku sedang menungu kw!!

ok byee!! see yaww!! aku nk tido .. -_- zzzz

No comments:

Post a Comment